اعتراف‌هاي تكان دهنده 4 شيطان‌ جنايتكاردختران
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 23:20 ::  نويسنده : حسین       
اعتراف‌هاي تكان دهنده 4 شيطان‌ جنايتكاردختران
سياوش» - سردسته شبكه – گفت: پس از تشكيل باند سرقت، زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذيت بشدت شكنجه‌شان مي‌كرديم تا ماجراي سرقت و آدم‌ربايي را فاش نكنند. اما وقتي «محبوبه» در برابر ما مقاومت …

ایران: قضات دادگاه كيفري استان تهران صبح ديروز چهار شيطان صفت را به اتهام ربودن و آزار و اذيت زنان و دختران و قتل هولناك زن جواني محاكمه كردند.

رسيدگي به اين پرونده سياه از 29 مهر 88 با انتقال پيكر نيمه جان زن جواني به بيمارستاني در شهرستان پاكدشت آغاز شد.

راننده خودروي سواري كه اين زن را با كمك مأموران كلانتري 14 «حصار امير» به بيمارستان رسانده بود به مأموران گفت: «دقايقي قبل پيكر زن جواني را كنار جاده ديدم. وقتي براي كمك به طرفش رفتم بريده بريده از «سياوش» و «كريم» - سرنشينان پرايد فراري – حرف مي زد. بنابراين مأموران پليس پاكدشت به تحقيق از قرباني پرداختند.

زن 28 ساله نيز قبل از مرگش روي تخت بيمارستان جزئيات جنايت چهار پسر شرور را فاش كرد. چند روز بعد زن جوان بر اثر شدت خونريزي و جراحت جان باخت.تحقيقات در اين باره ادامه داشت كه دختر جواني با مراجعه به مأموران جزئيات جنايت سياه 4 پسر شرور را فاش كرد. همزمان با چهره نگاري رايانه اي متهمان از سوي شاكي، تصوير آنان در اختيار پليس قرار گرفت و سرانجام سردسته شبكه دستگير و از خودرويش چند عدد كيف زنانه، مقداري طلا و لكه هاي خون كشف شد. سياوش – مرد شرور – پس از روبه رو شدن با شاكي به سرقت، آدم ربايي، آزار و اذيت 5 زن و دختر به همراه همدستانش «محمود»، «علي» و «كريم» اعتراف كرد. اعضاي شبكه نيز پس از دستگيري انگيزه خود را سرقت طلا و آزار و اذيت طعمه هايشان عنوان كردند.

محاکمه غیر علنی متهمان

در جلسه محاكمه غيرعلني كه ديروز در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي «نورالله عزيز محمدي» برگزار شد، ابتدا نماينده دادستان با بيان كيفرخواست گفت: «سياوش» - 27 ساله – متهم به 5 فقره تجاوز به عنف و معاونت در قتل عمدي زني به نام «محبوبه» است، «محمود» - 25 ساله – متهم به 4 فقره تجاوز، «علي» - 26 ساله – متهم به 3 فقره تجاوز و «كريم» - 31 ساله – متهم به يك فقره تجاوز و مباشرت در قتل عمدي «محبوبه» است.

بنابراين تقاضاي اشد مجازات قانوني آنها را دارم. در ادامه جلسه محاكمه نيز همسر «محبوبه» به عنوان قيم فرزندش خواستار قصاص و مجازات عاملان قتل همسرش شد و گفت: همسرم در آخرين لحظه هاي زندگيش ماجراي تلخي را فاش كرد و از مزاحمت هاي تلفني پسر ناشناسي پرده برداشت. او براي حفظ زندگي مان بدون اطلاع من، روز حادثه براي گفت وگو با مرد ناشناس با وي در يكي از محله هاي پاكدشت قرار ملاقات گذاشته بود. اما راننده تبهكار پرايد و سه همدستش او را ربوده و زماني كه در برابر خواسته شيطاني آنها مقاومت كرده بود او را با چاقو زدند.

سپس «سياوش» - سردسته شبكه – گفت: پس از تشكيل باند سرقت، زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذيت بشدت شكنجه شان مي كرديم تا ماجراي سرقت و آدم ربايي را فاش نكنند. اما وقتي «محبوبه» در برابر ما مقاومت كرد، «كريم» او را با كارد مجروح كرد. كريم هم اتهامش را پذيرفت. در ادامه چهار زن و دختر جوان ديگر در مواجهه حضوري با متهمان به بيان جزئيات جنايت هاي سياه تبهكاران پرداختند. بدين ترتيب پس از دريافت آخرين دفاعيات متهمان و وكلاي مدافعشان، قاضي «عزيز محمدي» و 4 قاضي مستشار براي صدور حكم وارد شور شدند.

فان پاتوق



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: